СЕРВИЗНИ УСЛУГИ И СИСТЕМНА ПОДДРЪЖКА ЗА КРАЙНИ КЛИЕНТИ

ГАРАНЦИОННИ И ИЗВЪНГАРАНЦИОННИ РЕМОНТИ

Предлагаме Ви списък с базовите съпортни услуги, които извършваме в сервизните ни офиси в градовете София, Велико Търново, Варна, Бургас, Русе, Видин, Пловдив и Стара Загора.

Всички регистрирани клиенти на електронния магазин HPSHOP получават 5% отстъпка от показаните по-долу цени при посочване на потребителско име или номер на регистрация в магазина.

ВИДОВЕ СЕРВИЗНИ УСЛУГИ Цена в лв. с ДДС
Инсталиране/Преинсталиране на драйвери за контролери, адаптери, модули, периферия 24.00/драйвер
Инсталиране* на ОС за потребители** 72.00
Преинсталиране*** на ОС за потребители (цена на час) 48.00
Инсталиране на приложен софтуер**** 48.00
Процедура за запазване на възстановими данни (цена на час) 36.00
Диагностика на монитор/принтер/скенер 36.00
Профилактика на преносим компютър 48.00
Профилактика на компютър 48.00
Профилактика на принтер за домашна употреба 36.00
Профилактика на бизнес принтер 72.00
Извънгаранционен ремонт и профилактика (без цената на резервните части) 48.00 – 72.00
Забележки:

* Под инсталиране на операционна система се разбира използване на Recovery CD и Drivers CD от основния пакет на компютъра. Стандартната софтуерна инсталация се състои от зареждане на операционната система, драйверите и помощните програми, включени в основния пакет, и изпълнение на тестове за проверка
** Операционни системи за потребители: MS Windows 2000 Professional/XP Home/ XP Professional/Windows Vista/Windows 7/Windows8/Windows10
*** При преинсталиране се използва CD от Microsoft, закупено предварително от клиента, и допълнително се качват необходимите драйвери и помощни програми
**** Приложен софтуер, закупен предварително от клиента: MS Office 2003/2007/2010/2012/2016/2019, кирилизация, антивирусни програми

FAQ

ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

По-долу представяме най-често задаваните въпроси. Ако не намирате отговор на Вашия въпрос, свържете се с нас.

Предлагате ли услуги на място в дома/офиса?

В градовете, в които CNSYS разполага със собствен офис, е възможно посещение на място след предварителна уговорка.

Работите ли с куриери за ремонт на техника?

Да, няма проблем да изпратите Вашата техника по куриер.

Какви продукти могат да бъдат сервизирани гаранционно в сервизните бази на СИЕНСИС АД??

  • Пълната продуктова линия на HP Enterprise: сървъри, дискови масиви, системи за архивиране и възстановяване на данни, UPS устройства и мрежово оборудване
  • Пълната продуктова линия на HP Inc.: настолни и преносими компютри, работни станции, компютърна периферия, с изключение на модели от серията Pavilion;
  • Пълната продуктова линия на Cisco systems: сървъри и мрежово оборудване
  • Продуктова линия EMC/DELL ( в процес на сливане): сървъри, дискови масиви, системи за архивиране и възстановяване на данни и мрежово оборудване
  • Oracle/SUN хардуер;

Какви продукти могат да бъдат сервизирани извън гаранционно в сервизните бази на СИЕНСИС АД?

  • Пълната продуктова линия на HP Enterprise: сървъри, дискови масиви, системи за архивиране и възстановяване на данни, UPS устройства и мрежово оборудване
  • Пълната продуктова линия на HP Inc.: настолни и преносими компютри, работни станции, компютърна периферия, с изключение на модели от серията Pavilion;
  • Пълната продуктова линия на Cisco systems: сървъри и мрежово оборудване
  • Продуктова линия EMC/DELL ( в процес на сливане): сървъри, дискови масиви, системи за архивиране и възстановяване на данни и мрежово оборудване
  • Oracle/SUN хардуер;
  • За продукти извън горепосочените също може да бъде предложена поддръжка. За повече информация, моля да се свържете с нас.

Кога и как можете да подадете сервизна заявка?

Сервизна заявка може да бъде подадена по един от следните начини

  • По телефон: чрез обаждане на националния телефонен номер за поддръжка 0700 16 036 (24×7)
  • По телефон: чрез обаждане на официалния телефонен номер на Централата на СИЕНСИС АД +359 2 958 36 00 (08:30 ч. до 20:30 ч. от понеделник до петък)
  • По факс: чрез изпращане на факс-съобщение на номер +359 2 958 30 36
  • На място: чрез посещение на сервизните депа в София и страната в рамките на официалното работно време.
  • По електронна поща: чрез изпращане на електронна поща на адрес support@cnsys.bg
  • Онлайн (само за корпоративни клиенти): чрез онлайн достъп с потребителско име и парола директно до интегрираната информационна система за сервизно обслужване.

Коя е информацията, която е необходимо да ни предоставите за коректно отваряне на сервизна заявка?

  • Име на клиента;
  • Име на организацията ( само за корпоративни клиенти);
  • Телефон за връзка;
  • Адрес на клиента;
  • E-mail за връзка;
  • Описание на повредата/проблема;
  • Продуктов номер на дефектиралия продукт;
  • Сериен номер на дефектиралия продукт;
  • Договор ( само за корпоративни клиенти)
  • За крайни клиенти: Гаранционна карта на дефектиралия продукт и Фактура за дефектиралия продукт ( копие или оригинал)

След като Вашата заявка бъде валидирана от интегрираната информационна система за сервизно обслужване на СИЕНСИС АД получавате уникален идентификационен номер за проследяване на статус и получаване на информация.

Как можете да проверите статуса на подадена сервизна заявка?

  • По телефон: чрез обаждане на националния телефонен номер за поддръжка 0700 16 036 (24×7) и съобщаване на уникалния идентификационен номер на Вашата сервизна заявка.
  • По телефон: чрез обаждане на официалния телефонен номер на Централата на СИЕНСИС АД +359 2 958 36 00 (08:30 ч. до 20:30 ч. от понеделник до петък) и съобщаване на уникалния идентификационен номер на Вашата сервизна заявка.
  • На място: чрез посещение на сервизните депа в София и страната в рамките на официалното работно време за София (08:30 ч. до 20:30 ч. от понеделник до петък) и за страната (09:00 ч. до 18:00 ч. от понеделник до петък) и съобщаване на уникалния идентификационен номер на Вашата сервизна заявка.
  • Онлайн (само за корпоративни клиенти): чрез онлайн достъп с потребителско име и парола директно до интегрираната информационна система за сервизно обслужване на база уникалния идентификационен номер на Вашата сервизна заявка.

Национална сервизна мрежа

София

Адрес: София 1680, ж.к. Бели брези, ул. Лерин 39; Национален телефон за поддръжка: 0700 16 036
Телефон: (02) 958 36 00, E-mail: support@cnsys.bg,
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Варна

Адрес: Варна 9000, ул. Мир 3, Телефон: (052) 614418, E-mail: support_varna@cnsys.bg

Велико Търново

Адрес: Велико Търново 5000, ул. Любен Каравелов 51, Телефон: (062) 602404, E-mail: support_velikotyrnovo@cnsys.bg

Русе

Адрес: Русе 7000, ул. Църковна Независимост 27, Телефон: (082) 823256, E-mail: support_ruse@cnsys.bg

Пловдив

Адрес: Пловдив 4000, бул. България 105, Телефон: (032) 637863, E-mail: support_plovdiv@cnsys.bg

Бургас

Адрес: Бургас 8000, ул. Транспортна, Бизнес център Кондоско, ет. 2, офис 12
Телефон: (056) 811896, E-mail: support_burgas@cnsys.bg

Стара Загора

Адрес: Стара Загора 6000, ул. Св. Отец Паисий 92, Телефон: (042) 623216, E-mail: support_starazagora@cnsys.bg

Видин

Видин 3700, Адрес: ул. Цар Александър II 87, Телефон: (094) 600410, E-mail:support_vidin@cnsys.bg

Споделете

ЗАЯВКА ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА

Отговорете на няколко въпроса и наш сътрудник ще се свърже с Вас

  • Изберете фокус

    От CNSYS можем да бъдем полезни за всички казуси свързани с ИТ.

  • Да обсъдим

    Нашите консултанти са на разположение да обсъдят Вашите технологични нужди.

  • Забравете проблемите

    Няма да сте сами в постоянно променящия се технологичен свят.