СИЕНСИС АД разполага с технологичните познания и софтуерна експертиза на собствен екип от над 50 системни архитекти, ИТ експерти, системни инженери, специалисти софтуерна поддръжка и бизнес консултанти в цялата страна.

Всички консултантски и технически ИТ услуги, които можем да предоставим, са сертифицирани по партньорските програми на Cisco Systems, DELL Теchnology, DELL EMC, HPE, IBM, VMware, Microsoft, Oracle, F-secure и Symantеc.

Мотивацията и ентусиазмът на всеки член на техническите ни екипи допълват технологичната стойност на ИТ решенията с гарантирана компетентност и внимание към вашите текущи сервизни и софтуерни проблеми.

Специализирани ИТ консултантски услуги

  • Подготовка и извършване на ИТ одити на съществуваща инфраструктурна среда, анализ на резултатите и препоръки за оптимална техническа поддръжка и съпорт.
  • Изготвяне на пилотни проекти съвместно с експерти от водещите ИТ световни производители за конкретни задачи/организации.
  • Препоръки и експертна помощ при подготовка на ИТ проекти за замяна на съществуващо оборудване и софтуер, изготвяне на бюджети и TCO калкулации с цел оптимизиране на инвестиционния ви план в ИТ.

Управление на ИТ и експертна помощ

  • Адаптиране, инсталация, настройка и поддръжка на софтуерните средства и платформи на водещи ИТ световни производители като: IBM, Microsoft, Microfocus, Oracle, VMware  с цел адекватно решаване на съществуващи проблеми в ИТ средата ви.

  • Инсталация, настройка и поддръжка на софтуерни средства за автоматизиране на процесите, наблюдение на ИТ услугите и оптимизиране на приложенията и ИТ инфраструктурата спрямо нуждите на бизнеса.

  • Системна администрация, консултации и експертна помощ за проектиране и изграждане на инфраструктурни софтуерни решения.

  • Миграция на операционни системи от физическа към виртуална среда, обединяване на различни типове ИТ ресурси и оптимизация на управлението им.

  • Абонаментни договори за системна администрация, системна помощ и консултации с гъвкава схема на обслужване (SLA), поддръжка на критични системи и приложения от тип 24х7.

0+

Успешно реализирани ИТ проекти годишно

0+

ИТ експерти, софтуерни специалисти и инженери

0x 7 x 365

Експертни консултации и поддръжка

0

офиса на територията на България
Услуги

Избирайки техническо обслужване от CNSYS получавате

  • Високо качество

    Техническото обслужване и експертна помощ се реализират по процедури, сертифицирани по стандарт ISO 9001 за управление на качеството и стандарт ISO 20001 за управление на услугите.

  • Висока сигурност

    Процедурите на работа с данни са сертифицирани по стандарта за информационна сигурност ISO 27001. Разполагаме с Регистратура за обработка и съхранение на национална класифицирана информация и Удостоверение за индустриална сигурност.

  • Висока наличност

    Предоставяме собствен контактен център за обслужване на корпоративни клиенти с режим на работа (24х7) за приемане и обработка на сервизни заявки или заявки за проблеми с единен национален номер 0700 16 036

  • Висока гъвкавост

    Поддържаме собствена мрежа от технически консултанти с готовност за предоставяне на бърза и компетентна техническа и системна помощ с различни SLA нива в рамките на цялата страна.

  • Висока компетентност

    Фокусирани сме в дългосрочното професионално развитие на специалистите ни чрез внимателно планиране на персоналното им обучение и сертификация от световните технологични лидери. Професионалните сертификати на експертите от CNSYS важат във всяка част на света.

  • Висока проследимост

    Нашата Хелп-деск система с национален обхват позволява проверка на статуса на всяка заявка, както и предоставяне на периодични отчети с цел мониторинг на качеството и оценка на предоставяните технически и системни услуги.

CNSYS разполага с екип от ИТ експерти, сертифицирани от световните производители

MAP_PR_PLAT_PAR_RGB_DIGITAL-150x150
m.stavreva@cnsys.bg_BPMark_web_base
partner-logo-150x150
dell
logo-1-300x90
MF_Badges_IT_Operations_Management_v1.1-150x150