Накратко за нас

Ние сме оторизиран сервиз на водещите световни производители за компютърна техника, компютърно оборудване от корпоративен клас и комуникационни мрежови устройства.

Предоставяме сервизни услуги и техническо обслужване на територията на цялата страна и разполагаме със собствени сервизни офиси в София, Варна, Бургас, Пловдив, Стара Загора, Русе, Видин и Велико Търново.

Екипът на сервизната ни организация преминава през задължителни технически обучения и сертификация от производителите, за да може всеки инженер да получи необходимата сервизна квалификация за дейностите, които извършва. Това важи, както за София, така и за сервизните екипи в цялата страна.

Защо оторизиран сервиз?

Оторизираният сервиз е сервиз с договор за сервизна дейност, подписан директно с производителя на съответното оборудване.

Оторизираният сервиз ви дава гаранция за качество и надежност, тъй като стриктно спазва сервизните процедури и модел на обслужване, наложени от съответния производител.

Като оторизан сервиз CNSYS преминава регулярни одити от страна на производителите и всички сервизни дейности се мониторират централизирано.

Ние работим с оригинални резервни части, които са предоставени или закупени директно от производителите и се предоставят само и единствено на оторизирани сервизи.

Оторизиран сервиз на HP продукти

Геймърски продукти

Геймърски продукти

Принтери и МФУ

Принтери и МФУ

Монитори и аксесоари

Монитори и аксесоари

Настолни компютри

Настолни компютри

Работни станции

Работни станции

СИЕНСИС АД е оторизиран сервиз за гаранционен и извънгаранционен сервиз на HP Inc продукти за домашна и офис употреба.

СИЕНСИС АД е единствен оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз в България за продукти от серията HP Pavilion.

СИЕНСИС АД е директен партньор с най-висока степен
HP Power Services

Logo_HP_Amplify_Power_Services_Partner_q1

Оторизиран сервиз на крайни устройства Dell

CNSYS е оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз за пълната продуктова линия крайни устройства на DELL Technology с изключение на продукти с DELL Carry-In гаранция

Осигуряваме също и корпоративен гаранционен сервиз и техническо обслужване на компютърно оборудване от корпоративен клас и комуникационни мрежови устройства

СИЕНСИС АД е директен партньор с най-висока степен
DELL Technology Platinum Partner

DT_PlatinumPartner_4C

ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ НА КРАЙНИ КЛИЕНТИ

Приемане на дефектирали устройства в сервизната мрежа на CNSYS

  1. Всички устройства за сервиз, които не са с включена гаранция тип on-site от производителя, се приемат директно на адресите на сервизните офиси на СИЕНСИС АД.
  2. Съответното проблемно устройство може да бъде доставено лично или с куриер. Транспортните разходи до избран сервиз на СИЕНСИС АД са за сметка на клиента.
  3. С цел да се избегне забавяне и последващи усложнения е задължително премахването или предоставянето на всички пароли от устройството.
  4. За продукт в гаранция клиентът може да остави и впоследствие да получи обратно устройството си при търговеца, от когото е закупено.
  5. След пристигане в сервиз на СИЕНСИС АД устройство се приема само след предварителна визуална инспекция, което е първо задължително, но не достатъчно, условие за пълното и точно диагностициране и установяване на реалното техническо състояние на устройството.
  6. При подробната последваща диагностика на устройството от оторизирано техническо лице е възможно да бъдат открити повреди, незабелязани при неговото приемане. Това може да доведе до заключения и действия, различни от тези при предварителната визуална инспекция, както и до отказ на гаранционно обслужване.

Задължителни документи при приемане за гаранционен сервиз

  1. Всички устройства, които подлежат на гаранционен сервиз, трябва да са придружени с документ за покупка и гаранционна карта, придружени с кратко описание на проблема (симптоми за проявен дефект), информация за устройството и данни за контакт с клиента.
  2. При предаване на устройството директно в сервиз на CNSYS се попълва Сервизна поръчка, която е с уникален идентификационен номер, и се получава и подписва от клиента на хартиен носител.

В поръчката се попълват :

    1. Данни за контакт (Политика за защита на личните данни);
    2. Оплакване на клиента (симптоми за проявен дефект);
    3. Техническа и продуктова информация за устройството.
  1. С подписване на Сервизната поръчка клиентът се съгласява, че предава устройство, което е използвано, със следи от употреба и че всички неизправности, скрити дефекти и вътрешни повреди, следи от неправилна употреба и неоторизирани модификации, които могат да се установят по време на диагностиката са възникнали преди предаването на продукта за сервиз.
  2. С подписване на Сервизната поръчка клиентът се съгласява с Общите условия на СИЕНСИС АД за приемане и сервиз на устройството.

Сервизно обслужване на продукти в гаранция – условия и срокове

  1. Гаранционното обслужване на продуктите се извършва в съответствие с гаранционните условия на производителите на съответното оборудване.
  2. Срокът за изпълнение на сервизната услуга за продукти в гаранция е до 30 дни от датата на рекламация, съгласно законодателството на Република България.
  3. За всички устройства в гаранция диагностиката и ремонт на хардуера са безплатни.
  4. Сервизната организация на СИЕНСИС АД работи само с оригинални части, доставени директно от производителите, и в този смисъл не носи отговорност за наличности и срокове на доставка при поръчка на резервни части или продукти, неналични в локалния склад.
  5. По преценка на производителя или на търговеца е възможно устройство, предоставено за диагностика и ремонт да бъде заменено, а не поправено.
  6. При подмяна на цяло устройство производителят не гарантира изпращането на ново и неупотребявано, а на работещо такова.
  7. Заменените устройства придобиват гаранцията на дефектния продукт, който става собственост на производителя и се изпраща към него.
  8. Според условията на някои производители устройства, които не са произведени за европейските пазари, не подлежат на гаранционно сервизно обслужване в България.

Отказана гаранция

  1. Гаранцията на устройство, предадено за диагностика и ремонт, може да бъде отказана и премахната ако някое от следните условия е налице:
    • Дефекти, причинени от неправилна употреба, в това число: следи от механично въздействие или удар, изпускане, токов удар или електрoзахранване извън границите посочени от производителя за продукта, излагане на прах, заливане с течности, или въздействие на други фактори (влага, храна, напитки и т.н.) извън допустимите граници за нормална употреба, както и при използване на устрйството по начин различен от описания в ръководството на потребителя.
    • Ремонт, извършен от неоторизиран сервизен център или от неоторизирано лице.
    • Използването на продукта заедно с аксесоари или зарядни, които не са одобрени от производителя.
    • Проблеми, възникнали в резултат на допълнително инсталиран нелицензиран софтуер или модификация на съществуващия такъв.
    • Други условия, включени в гаранцията на конкретния производител.
  1. За дефектирали периферни продукти, които се използват с неоригинален консуматив (съвместим и пълнен), при констатация, че това е довело до възникналия проблем, гаранцията ще бъде отказана.
  2. Диагностицирането и отстраняването на хардуерни дефекти при гаранционни продукти, причинени от неправилна употреба или по друг начин нарушени гаранционни условия, не се покрива от гаранцията и се заплаща от клиента.
  3. При отказ на гаранционно обслужване на клиента се предоставя ценова оферта за извършване на извънгаранционен ремонт със съответната валидност.

Сервизно обслужване на продукти без или с изтекла търговска гаранция

  1. Извънгаранционното обслужване на устройства се извършва в съответствие с актуалната ценова листа на СИЕНСИС АД.
  2. В случай на извънгаранционен ремонт, при необходимост от доставка на резервни части или продукт срещу заплащане, Клиентът се уведомява по телефон или e-mail за техните цени и евентуален срок за доставка.
  3. Поръчката на части и продукти се извършва само в случаите, когато устройството е оставено за ремонт в сервизен център на CNSYS или след предварително заплащане.
  4. Сервизната организация не се обвързва с конкретен срок за извършване на услуги за продукти без или с изтекла търговска гаранция, тъй като зависи от наличността на резервни части, поддържана от съответния производител.
  5. СИЕНСИС АД предоставя 3 месеца гаранция на подменената сервизна част за HP устройства с изтекла търговска гаранция при следните условия:
    • Върнатото за повторен ремонт устройство не трябва да има повреди в резултат на неправилна употреба или по друг начин нарушени стандартни гаранционни условия.
    • Върнатото за повторен ремонт устройство е с дефектирала част, сменена при предишното приемане на устройството в сервиза.
    • Срокът на гаранция започва от датата на приключване на ремонта, записана в издаден от CNSYS сервизен протокол.

Предаване на устройства към крайни клиенти след сервизно обслужване

  1. За директно предадени устройства в сервиза на СИЕНСИС АД клиентът получава устройството си обратно само след представяне на Сервизна поръчка.
  2. При наличие на такси за части, услуги или задължения за извънгаранционен ремонт, те трябва да бъдат погасени предварително.
  3. Клиенти, желаещи да получат устройство обратно по куриер, уточняват детайлите по изпращане с представител на сервизния център.
  4. В случай на невзето устройството/оборудването, в рамките на 6 месеца след приключване на ремонта и получено уведомление, клиентът се съгласява, че СИЕНСИС АД има право да предаде продукта за рециклиране и не дължи никакви обезщетения на клиента.

Задължения на сервизната организация за комуникация с клиента

CNSYS се задължава да уведоми клиента чрез телефонно обаждане или e-mail:

  • При промяна на предварително уговорените срокове за ремонт;
  • При отказ на гаранцията;
  • При невъзможност за ремонт на устройството, поради форс мажорни обстоятелства извън контрола на сервизната организация;
  • В случай на необходимост от допълнителна информация, свързана с отстраняването на  дефекти, описани от Клиента или диагностицирани в съответния сервизен център;
  • При завършване на сервизното обслужване на устройството и готовност за предаването му.

Ценообразуване и условия за заплащане

Всички допълнително дължими услуги се калкулират на база актуалната ценова листа на CNSYS към момента на извършване на услугата.

За извършените сервизни услуги се издава фактура, която може да се заплаща по банков път.

Специфични условия на обслужване

Клиентът няма право на отказ от ремонтна дейност, ако услугата е завършила напълно и/или изпълнението й е започнало с изричното предварително съгласие на Клиента и потвърждание от негова страна.

Сервизната организация не носи отговорност за:

  1. CNSYS не носи отговорност за налични в устройството данни или за тяхното запазване и архивиране (например: при подмяна на хард диск). Архивирането на документи, снимки и други данни, налични в дефектиралото устройството е отговорност на клиента.

! Моля, ако имате данни, които са важни за Вас, да предупредите при приемането на устройството. В този случай сервизните специалисти на CNSYS биха могли да направят архив на вашите данни, срещу допълнително заплащане.

  1. CNSYS не носи отговорност за нелицензиран софтуер, инсталиран на клиентските продукти.
  2. CNSYS не носи отговорност за повреди, причинени по време на транспорта на устройството от и към сервизния център.

Национална сервизна мрежа

София

Адрес: София 1680, ж.к. Бели брези, ул. Лерин 39; Национален телефон за поддръжка: 0700 16 036
Телефон: (02) 958 36 00, E-mail: support@cnsys.bg,
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Варна

Адрес: Варна 9000, ул. Мир 3,
Телефон: (052) 614418,
E-mail: support_varna@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Велико Търново

Адрес: Велико Търново 5000, ул. Любен Каравелов 51,
Телефон: (062) 602404,
E-mail: support_velikotyrnovo@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа-

Русе

Адрес: Русе 7000, ул. Църковна Независимост 27,
Телефон: (082) 823256,
E-mail: support_ruse@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Пловдив

Адрес: Пловдив 4000, бул. „България“ 105,
Телефон: (032) 637863,
E-mail: support_plovdiv@cnsys.bg,
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Бургас

Адрес: Бургас 8000, ул. Транспортна, Бизнес център Кондоско, ет. 2, офис 12
Телефон: (056) 811896, E-mail: support_burgas@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Стара Загора

Адрес: Стара Загора 6000, ул. Св. Отец Паисий 92,
Телефон: (042) 623216,
E-mail: support_starazagora@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Видин

Адрес:Видин 3700, ул. Цар Александър II 87,
Телефон: (094) 600410,
E-mail:support_vidin@cnsys.bg
Работно време: Всеки работен ден – от 09:00 до 18:00 часа

Сервизна анкета

Помогнете ни да бъдем още по-добри!

Отделете няколко минути от Вашето време и отговорете на сервизната ни Анкета, за имаме обратна връзка от Вас!

  • Фокус към клиента

    Ние сме оторизиран сервиз на водещи световни марки и Вашето удовлетворение от сервизната услуга е важно за нас!
    Искаме да разберем кои са ключовите параметри на качеството за Вас в моментите, когато се обръщате към сервизната организация на CNSYS.

  • Да обсъдим

    Отговорете на няколко въпроса и/или изпратете Вашите препоръки и/или рекламации.
    В случай на неразрешен проблем наш сътрудник ще се свърже незабавно с вас!

  • Информираност и отговорност

    Ако сте краен клиент Ви препоръчваме да се запознаете с Общите условия за сервизно обслужване за крайни клиенти на нашата сервизна страница.
    В случай, че не откриете важната за Вас информация как работим, ние ще ви предоставим всички необходими детайли – просто ни напишете!

  • Ние сме на разположение

    Обадете ни се на телефон 0700 16 036 или ни пишете на support@cnsys.bg

  • Защита на лични данни

    Правата на физическите лица, във връзка със защитата на техните лични данни, попълнени в настоящата Анкета, при обработването на същите от Организацията, са гарантирани от Общата политика за защита на личните данни на СИЕНСИС АД (ОПЗЛД).

    1. Отстранен ли е ефективно описаният от Вас проблем?
    2. Как бихте оценили цялостното обслужване от сервизната организация на СИЕНСИС АД?
    3. Лесно ли ни открихте и осъществихте връзка за разрешаване на вашия сервизен проблем?
    4. В каква степен сте удовлетворен от професионализма (отношение/компетентност/поведение) на сервизния инженер, който отстрани проблема или ви помогна за него?
    5. Бяхте ли информирани за статуса на сервизната услуга/ремонта по време на отстраняването на проблема?
    6. Доколко доволни останахте от общото време за отстраняване на проблема?
    7. Бихте ли ползвали отново услугите на сервизната организация на СИЕНСИС АД?