Специализация
CNSYS получи нова специализация на CISCO – Customer Experience Specialization.
Тя доказва, че компанията е достатъчно квалифицирана да поддържа клиентите си през целия жизнен цикъл на техните решения, както и да въздейства на техните бизнес резултати.
Успехът на клиента
За нас успеха на клиентите е метод, който гарантира, че клиентите постигат желания от тях успех и резултат, чрез използването на продуктите и услугите на CISCO. Успехът на клиента, не e само това, но e и гаранцията за спазването на обещанията, направени от търговеца към клиента по време на продажбата.
Визия
Визията на CISCO е да засили успеха на своите клиенти, като предостави най-доброто клиентско изживяване.
Ние от CNSYS се стремим, нашите клиентите да избират, използват и наслаждават на своите преживявяния с решенията и услугите предоставени от CISCO.